Opravíme Vaše miláčky
Určitě jste to zažili také. Pracujete na počítači, za chvíli musíte odeslat důležitý e-mail či text a v tu chvíli zrovna nejdou odeslat maily či nefunguje klávesnice. Panika, stress, co s tím? Rychlou pomoc nabízí firma Bravo trade spol.s r. o. s provozovnou ve Vestci, která se zabývá nejen komplexním servisem počítačového softwaru i hardwaru, ale i mnoha užitečnými a v případě nouze neocenitelnými službami. Majitelem této firmy je pan Ing. Petr Jaško, který má v tomto oboru už dlouholeté zkušenosti.
Co zahrnuje Vámi nabízený servis?
Jedná se o servis veškeré výpočetní techniky, především PC, notebooků, serverů, tiskáren, skenerů, faxů buď přímo u zákazníka, nebo v naší dílně ve Vestci. Jsme autorizovaným servisním střediskem pro záruční opravy počítačů LYNX. Naši externí spolupracovníci umí také opravit jiné domácí spotřebiče, jako jsou například televize, monitory, satelity.
Pro firmy, podnikatele i „zasíťované“ domácnosti nabízíme správu sítí u zákazníka, což je z hlediska rychlosti i úspory cestovních nákladů oboustranně výhodné zejména pro podnikatele z okolí. Novinkou je recyklace tonerů do laserových tiskáren. Samozřejmostí je dodávka a prodej jakýchkoliv náhradních dílů i celých sestav. Jsme schopni na zakázku sestavit a dodat jakýkoliv počítač, server, notebook nebo tiskárnu podle potřeb a přání klienta.
Takže se na Vás mohu obrátit třeba i v případě, když si nevím rady jak nainstalovat nové Windows či jaké zvolit připojení na internet?
Individuální poradenství je součástí našich služeb, můžete se na nás obrátit s jakýmkoliv technickým dotazem. Co se týče internetu, spolupracujeme jak s místními firmami, tak s velkými korporacemi a jsme díky tomu schopni zajistit připojení téměř všemi dostupnými technologiemi. Hlavně bych chtěl říci všem, aby se nebáli k nám přijít. Pokud můžeme, rádi poradíme, a nikdo se nemusí bát, že u nás nechá výplatu. Vždy se předem dohodneme na maximální pro zákazníka přijatelné ceně a posoudíme, zda je výhodnější daný výrobek opravovat nebo vyměnit.
Tak jako děti onemocní většinou večer či během víkendu, tak i počítače stávkují často mimo běžnou pracovní dobu. Umíte pomoci i v tomto případě?
Na to pamatujeme jednak díky své provozní době, která je ve všední den od 9 do 19 hod., v sobotu od 10 do 12 hod. a i v neděli od 18 do 20 hod. Pokud by někdo potřeboval pomoci i mimo tyto hodiny, zkušebně zahajujeme pohotovostní službu, klient zavolá na uvedené telefonní číslo a operativně se s ním dohodneme, jak danou situaci řešit.
Jak vidíte budoucnost firmy?
Rádi bychom se na novém místě stabilizovali a stali se dlouhodobými partnery zákazníků při jejich věčném zápase s moderní technikou. Díky novým prostorám se máme v případě potřeby kam rozšiřovat a máme tak možnost rozšířit náš kolektiv o další šikovné a ochotné spolupracovníky.
Pro firmy a podnikatele bychom chtěli stále více představovat solidního partnera při poskytování externí správy IT, technických konzultacích, plánování rozvoje sítí i bezpečnostních otázkách.